HOME DAFTAR AHLI SHAKLEE BISNES SHAKLEE CONTACT

Saturday, May 29, 2010

kadang- kadang


kadang- kadang kita rasa kitalah yang paling malang
tapi ada yang lebih menderita

kadang-kadang kita happy
tapi kita terlupa nak bersyukur

kadang- kadang kita sedih
tapi kita tak tengok maksud di sebalik kesedihan tu

kadang- kadang sebab orang tu kita happy
tapi sebab dia juga kita menangis

kadang- kadang semua orang suka kita
tapi ada juga yang masih iri

kadang- kadang kita tak sedar tentang seseorang tu
tapi bila dia pergi baru kita sedar

kadang- kadang dan banyak lagi kadang- kadang

cuma yang paling pelik,
kenapa orang yang buat saya menangislah... orang yang lapkan balik air mata saya?
orang yang sama yang dapat pujuk saya? hmmm...

err...tak kena- mengena ke? tak kisahlah...:)

cuma bersyukurlah dengan apa yang korang ada... hargailah...kerana dirimu begitu berharga (curi ayat Loreal jap)...peace:)

tersewel sekejap sebab terlalu banyak berfikir kot..eh? haha

4 comments:

  1. Kadang-kadang kita rasa kita tak perlukan orang itu..
    Tapi rupanye orang itu permata berharga tersembunyi dihati kita..

    Kadang-kadang kita rimas dengan perangai seseorang itu..
    Tapi kenapa lar orang tu tak faham bahasa...
    hahahahahahahahaha
    *sewel jugak....

    ReplyDelete
  2. hehe.. jap2... mimi sewel ni sebab akak ajar ke? kih3

    ReplyDelete
  3. errrr
    akk sewel sbb mimi yg ajar tau...
    otak akk center ag...
    mimi jer yg suke senyum tnp henti..

    ReplyDelete
  4. eh..hehe..memng mimi pkr bab sewel2 nih..
    haha.. senyum? sedekah la kak

    ReplyDelete

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI