HOME RESEPI CONTACT

Friday, September 28, 2012

Perempuan itu bernama Barabah

 

Assalamualaikum…

It all started when Sal got 5 free tickets for a theatre. so, dia ajak aku, Husna, Za and her bf Amar pergi teater tu. :)

htlsa

the prop was wonderful, ala- ala kampung gitu… it was about a lady called Barabah. dia sangatlah setia dengan suaminya. bila dah ending cerita nih, tertanya- tanya lah macam, eh macam ni je habis? yang sebenarnya, aku rasa tengok teater haruslah bersama otak sebab kena berfikir. kan?

 

Bandar Glugor-20120926-00260

 

Mukim 13 (Paya Terubong)-20120926-00262

after that, had a late dinner at Ivory… Za and her bf yg ajak. diorang nakal gila cakap tempat tu jauh padahal dekat je pung haha tapi ni new place for me and Husna. semua orang makan ayam penyet, tapi aku makan bakso je sebab dah makan dinner petang tu. that’s why among the three dalam pic tu, aku yg paling bambam. asyik makan je hehe tapi memang tak rugi sebab bakso dia memang enak banget! nak lagi!!!

esoknya makan kat situ with Sal, Syida and Wani. kali ni try nasi goreng indonesian style.. hmm not bad la

DSC00266

thanks to Sal ajak aku tengok teater free yeay! sy suka sangat benda free –.-'

thanks to Za and Amar bawak kitorang makan kat situ. korang memang gila2 dan cepat2 kawen ye *tetiba.

and now, how am I going to spend my weekend? :)

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI