HOME RESEPI CONTACT

Wednesday, September 19, 2012

part of the weekend

 

assalamualaikum

here are some of the pictures during my weekend and friends! we went to 1st avenue on Saturday. pergi sana 5 orang. sal ajak aku pergi beli barang and the rest akan pergi tengok wayang. kira separate la kan but then our driver, arif pergi beli 5 tiket wayang and we have to watch it! I don’t mind as it is not a horror movie hehe ;) we watched Resident Evil, it’s an action movie, ada zombie tau terkejut time dia keluar, lawak pun ada jugak bila tengok aksi sal and wani haha rahsia! before nih memang pernah tengok dengan adik cite nih yg keberapa entah.

100_3206100_3207100_3209100_3210100_3222

so, why is the title ‘part of the weekend’? haha itu rahsia besar ;D

maybe one fine day, I’ll update about it. can I do that, dear my friends (yg involve)? haha like others nak tau sangat kan haha

the best weekend kot!!!

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI